Air-Com Pneumatyka i Automatyka inwestuje w sprzedaż internetową

Air-Com Pneumatyka i Automatyka inwestuje w sprzedaż internetową

Czołowy na polskim rynku dystrybutor produktów z pneumatyki podejmuje kolejny krok w kierunku inwestycji. Chcąc jak najlepiej zadbać o potrzeby swoich klientów i ich realizację, firma zdecydowała się na rozbudowę i optymalizację swojego sklepu internetowego i platformy B2B. Co to oznacza?

Nowa odsłona sklepu internetowego z pneumatyką www.air-com.pl jest oparta o lepszą platformę sprzedażową online. Są to głównie: funkcjonalny system zarządzania produktami, ciekawsza szata graficzna, lepsza użyteczność, czy też integracja z licznymi aplikacjami klasy ERP i narzędziami marketingowymi.

Oferta sklepu liczy ponad 400 000 produktów dla każdej gałęzi przemysłu. Jest to obszerna baza artykułów. Zamysł był taki, aby stworzyć szybką i intuicyjną wyszukiwarkę, która podpowiada kategorię produktów. Pozwala także na wyszukiwanie ich po kodzie, SKU, czy też nazwie. Oparta będzie o rozbudowane filtry produktowe z uwzględnieniem błędów w pisowni oraz funkcję autocomplete, która jeszcze bardziej ułatwia znalezienie artykułu.

Udało się to wszystko wdrożyć, razem z innymi mechanizmami wspierającymi sprzedaż. Należy do nich m.in. funkcja szybkich zakupów, która umożliwia złożenie zamówienia np. poprzez dodanie do koszyka produktów po SKU lub wgranie pliku (txt, xls lub csv) ze zbiorczym zamówieniem, który zawiera kody produktów i ich ilości. Będzie to istotne w przypadku firm realizujących duże zamówienia, gdzie w standardowym sklepie trzeba byłoby poświęcić na to sporo czasu.

Za projekt, wdrożenie sklepu internetowego odpowiada firma Ideo. Na podstawie analizy przedwdrożeniowej, powstał sklep internetowy w oparciu o platformę Edito CMS. Aplikacja została zintegrowana z wdrożonym równolegle przez Ideo systemem PimCore, oraz funkcjonującym w firmie już wcześniej Subiekt GT. Wszystko to  usprawnia procesem sprzedaży i zarzadzanie ofertą produktową, a dzięki integracji z API GUS możliwa jest szybka weryfikacja kontrahentów.

Sklep został zoptymalizowany także pod kątem urządzeń mobilnych, co również w dużej mierze skraca czas dostawy.

Paweł Oskroba oraz Marcin Temperowicz, właściciele firmy Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. tak podsumowują nowe, lepsze zmiany: „Wdrożenie nowego systemu B2B było jednym z naszych najważniejszych biznesowych celów w 2020 roku. Mimo zawirowań w polskiej gospodarce nie zwolniliśmy tempa, ani nie zrezygnowaliśmy z podjętych działań, bo wierzymy w skuteczność działań sprzedażowych prowadzonych w internecie. Motywowała nas rosnąca sprzedaż, a inspiracją do zmian stali się nasi partnerzy i klienci”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.