Targi to jedna z technik wykorzystywanych w marketingu. Ich celem jest zaprezentowanie firm z różnych branży oraz oferowanych przez nich usług czy produktów. Targi to też niezwykle efektywny sposób na kontakt z potencjalnymi klientami i kontrahentami, z racji ich bezpośredniego charakteru. W efekcie czego, jest to jedna z najskuteczniejszych form komunikacji marketingowej.
Jednym z największych tego rodzaju przedsięwzięć są międzynarodowe Targi Biznes – Żywność – Medycyna organizowane przez Grupę Kapitałową Specjał.
Targi Specjał to co roczna impreza wystawiennicza organizowana na Podkarpaciu, w której biorą udział najwięksi producenci i dystrybutorzy z branży spożywczej, ubezpieczeniowej, finansowej, medycznej, turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjne czy wnętrzarskiej, z różnych części Polski, a nawet Europy i świata. Targi te gromadzą ponad 200 000 wystawców i przyciągają 20 000 odwiedzających. Dają również możliwość nawiązania wielu intratnych kontaktów handlowych czy nawet bezpośredniego złożenia zamówienia. Impreza ta odbywa się pod patronatem zarówno władz miasta, regionu jak i prasy branżowej. Wspierają ją również liczni partnerzy.
Główne cele targów to:
- zaprezentowanie oferty asortymentowej firmy i zainteresowanie nią potencjalnych klientów i kontrahentów,
- promocja producentów i marek poprzez degustacje, konkursy, zabawy, prezentacje i oferty promocyjne,
- nawiązywanie relacji i podejmowanie współpracy z nowo poznanymi partnerami,
- monitorowanie aktualnej sytuacji na rynku i działań konkurentów,
- prezentacja nowości branżowych,
- zawieranie nowych umów i zamówień.
Więcej informacji na temat Targów Specjał można znaleźć na stronie: targispecjal.pl .