Targi to jedna z technik wykorzystywanych w marketingu. Ich celem jest zaprezentowanie firm z różnych branży oraz oferowanych przez nich usług czy produktów. Targi to też niezwykle efektywny sposób na kontakt z potencjalnymi klientami i kontrahentami, z racji ich bezpośredniego charakteru. W efekcie czego, jest to jedna z najskuteczniejszych form komunikacji marketingowej.

Jednym z największych tego rodzaju przedsięwzięć są międzynarodowe Targi Biznes – Żywność – Medycyna organizowane przez Grupę Kapitałową Specjał.

targiTargi Specjał to co roczna impreza wystawiennicza organizowana na Podkarpaciu, w której biorą udział najwięksi producenci i dystrybutorzy z branży spożywczej, ubezpieczeniowej, finansowej, medycznej, turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjne czy wnętrzarskiej, z różnych części Polski, a nawet Europy i świata. Targi te gromadzą ponad 200 000 wystawców i przyciągają 20 000 odwiedzających. Dają również możliwość nawiązania wielu intratnych kontaktów handlowych czy nawet bezpośredniego złożenia zamówienia. Impreza ta odbywa się pod patronatem zarówno władz miasta, regionu jak i prasy branżowej. Wspierają ją również liczni partnerzy.

Główne cele targów to:

  • zaprezentowanie oferty asortymentowej firmy i zainteresowanie nią potencjalnych klientów i kontrahentów,
  • promocja producentów i marek poprzez degustacje, konkursy, zabawy, prezentacje i oferty promocyjne,
  • nawiązywanie relacji i podejmowanie współpracy z nowo poznanymi partnerami,
  • monitorowanie aktualnej sytuacji na rynku i działań konkurentów,
  • prezentacja nowości branżowych,
  • zawieranie nowych umów i zamówień.

Więcej informacji na temat Targów Specjał można znaleźć na stronie: targispecjal.pl .

Avatar photo
About Author

Redaktor

Wcześniejszy post

Nastepny post

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *