Przebudowa portalu Polskiej Agencji Prasowej

PAPPAP to bez wątpienia największa agencja informacyjna na polskim rynku. Jej zadania od lat są niezmienne: gromadzenie i publikowanie obiektywnych informacji, nie tylko z kraju ale również z całego świata. Agencja śledzi wydarzenia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Aby dostęp do informacji pozyskiwanych przez PAP był jeszcze lepszy zdecydowano się na przebudowę serwisu www.pap.pl

Na Polską Agencję Prasową składa się kilkanaście zespołów redakcyjnych. Każdy z ich wyspecjalizowany jest w różnej tematyce np. biznesie, nauce, sporcie czy polityce. Codziennie każdy zespół przygotowuje nawet tysiąc publikacji i innych materiałów medialnych. Wszystkie te treści umieszczanie właśnie na stronie www.pap.pl. Aby zapewnić odwiedzającym jak największą dostępność, agencja podjęła decyzje o przebudowie serwisu.

Skupiono się przede wszystkim na uproszczeniu obsługi oraz na jak największym podniesieniu intuicyjności całego serwisu. Kolejnym krokiem była automatyzacja publikacji treści pochodzących z różnych źródeł oraz uproszczenie ich edycji.

Wszystkie informacje publikowane w serwisie podzielone zostały na 8 kategorii. Dla każdej wiadomości umieszczanej na stronie przyporządkowywane są odpowiednie, powiązane z nią metatagi. Warto jest również zaznaczyć, że dzięki zastosowanym na stronie mechanizmom RWD, portal jest dostępny także na urządzeniach mobilnych, przy zachowaniu wszystkich funkcjonalności.

Wszystkie prace związane z rozbudową i odświeżeniem portalu wykonała agencja interaktywna Ideo Sp z o.o. – to firma oferująca wysokiej jakości usługi z obszaru technologii i rozwiązań internetowych – to m.in. tworzenie serwisów www, zarządzanie hostingiem, usługi związane z marketingiem internetowym, a także zarządzanie relacjami z klientem. Stworzony przez nią serwis www.pap.pl został oparty o funkcjonalną i intuicyjną w obsłudze platformę Edito CMS. Pozwala ona na sprawne funkcjonowanie strony nawet w momentach wzmożonego zainteresowania.

Naszym celem nie jest w żadnym wypadku wyścig z portalami informacyjnymi, którzy są naszymi klientami. Dlatego na stronie internetowej PAP kluczowy będzie wybór – tak, by użytkownik wchodząc, zobaczył, co danego dnia było tematem numer 1. Ale przede wszystkim chcemy pokazać, że serwisy PAP to już nie tylko tekst. W zakresie digital media chcemy dorównać naszym partnerom” – deklaruje prezes PAP Lidia Sobańska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *