Jak zintegrować e-sklepy i handel stacjonarny?

Jak zintegrować e-sklepy i handel stacjonarny?

Zastanawialiście się kiedykolwiek, czy mariaż pomiędzy handlem elektronicznym a stacjonarnym jest możliwy i to pomimo ogromnych różnic dzielących te dwie formy sprzedaży? Teraz już tak. Od niedawna taki rodzaj symbiozy lansuje projekt wspierany przez UE – GdzieObejrze.pl, który podjął się tej dotąd niespotykanej w cyberprzestrzeni próby połączenia ofert sklepów tradycyjnych oraz internetowych w jednym miejscu i jednym czasie. Póki co, projekt cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno ze strony sprzedających, jak i kupujących w sieci, wciąż przyciągając nowych użytkowników. Co sprawia, że portal GdzieObejrze.pl jest tak atrakcyjny dla dwóch, jakże różnych sposobów handlu?

logosTo, czego najbardziej dziś potrzebują internauci zainteresowani transakcjami kupna-sprzedaży w cyberprzestrzeni, to rzetelna i szybka informacja. Ideą portalu GdzieObejrze.pl jest skoncentrowanie ofert sklepów o różnej propozycji asortymentowej w jednym miejscu. Takie rozwiązanie umożliwia szybkie i łatwe dotarcie do poszukiwanego produktu, czego efektem jest znaczna oszczędność czasu i pieniędzy. Projekt ma dać odbiorcy błyskawiczną odpowiedź – gdzie konkretnie może dany towar obejrzeć.

Podjęcie współpracy z portalem GdzieObejrze.pl to dla kontrahentów możliwość dotarcia do ogromnej rzeszy potencjalnych odbiorców ich produktów, innowacyjna forma promocji własnej firmy, a także możliwość zwiększenia zainteresowania sklepem oraz zdobycia wiarygodność marki.

Internauci natomiast zyskują dostęp do aktualnej listy sklepów posiadających poszukiwany produkt, możliwość sprawdzenia, gdzie najbliżej znajduje się sklep z konkretnym towarem, a co najważniejsze mogą umówić się na prezentację tegoż towaru bezpośrednio u producenta.

Portal GdzieObejrze.pl cały czas się rozwija, pojawiając się ze swoją ofertą usługową w coraz to nowych miejscach. Niedawno ruszył blog projektu, na którym publikowane są między innymi treści dotyczące polskiej i ogólnoświatowej branży e-commerce. Również na najpopularniejszym portalu społecznościowym powstał profil serwisu, gdzie można śledzić najnowsze informacje z życia portalu oraz nawiązać z nim współpracę.

 e-idea

Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *