regał reklamowy

Regał reklamowy

Żadna firma nie jest w stanie utrzymać się na rynku i zdobyć dużej grupy klientów bez stosowania różnych form promocji. Jedną z najpopularniejszych w ostatnim czasie stały się regały reklamowe. Na czym polega ich fenomen i jakie są ich zalety?

Czym są i do czego służą regały reklamowe?

Stojak lub regał reklamowy to połączenie reklamy stojącej oraz półek lub uchwytów, na których można umieścić towar lub materiały promocyjne, np. ulotki. Innymi słowy: jest to spersonalizowany mebel wykonywany na zlecenie firmy i wykorzystywany przez nią do celów marketingowych. Najlepiej sprawdzają się stojaki wykonane z metalu, np. ze stali konstrukcyjnej, stali nierdzewnej lub aluminium. Dzięki zastosowaniu tak trwałych materiałów regał może nam służyć przez lata, pozostając odpornym na działanie warunków atmosferycznych (w związku z czym można go używać nie tylko w budynkach, ale również na zewnątrz). Dzięki możliwości dowolnej zmiany ekspozycji produkt dostosowuje się do aktualnej oferty przedsiębiorstwa i może być wielofunkcyjny – sprawdzać się nie tylko w codziennej działalności, ale również podczas różnego typu festynów, targów, konferencji czy szkoleń.

stojaki reklamowe

Regały reklamowe – dlaczego warto ich używać?

Nie od dziś wiadomo, że największą skutecznością charakteryzuje się promocja, która jest dobrze widoczna. Dobrze zaprojektowany regał reklamowy przyciąga wzrok i jest niezwykle atrakcyjny wizualnie, a przy tym pozostaje bardzo tani – kosztuje o wiele mniej niż tak popularne metody marketingu jak spoty telewizyjne czy wielkoformatowe bilbordy. W dodatku może być jednorazową inwestycją, która posłuży nam przez lata, towarzysząc naszemu przedsiębiorstwu na różnych etapach jego rozwoju. Jednocześnie zakup produktu nie wymaga od nas wielkiego wysiłku i zaangażowania – bez problemu możemy dokonać transakcji przez internet, nawet nie wychodząc z domu. Aby regał reklamowy właściwie spełniał swoją funkcję, należy dobrze zastanowić się nad jego stylistyką. Dzięki właściwemu użyciu wzorów i kolorów ekspozycja doskonale wpisze się w identyfikację wizualną oraz tożsamość naszego biznesu, przyczyniając się do jego rozpoznawalności.

Jak wybrać producenta długopisów reklamowych?

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.